Tarnów pozycjonowanie (SEO) stron internetowych

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych Tarnów

To najcieplejsze miasto w Polsce, gdzie meteorologiczne lato trwa jedną trzecią roku. Tarnów, bo o nim mowa, gwarantuje nie tylko sporą ilość słońca, ale i atrakcyjne położenie geograficzne oraz stosunkowo duży rynek zbytu, przez co konkurencja pomiędzy firmami bywa zacięta. Warto więc wyróżnić się na jej tle, decydując się na skorzystanie z usług pozycjonowania lokalnego. Na czym ono polega?

Pozycjonowanie lokalne – czy warto?

Pozycjonowanie lokalne obejmuje szereg działań mających na celu poprawę pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania dla zapytań związanych z określoną lokalizacją. Ma ono szczególne znaczenie na rynku usług o ograniczonym terenowo zasięgu działania – sprawdza się w przypadku restauracji, salonów fryzjerskich, kwiaciarni, serwisów samochodowych czy też placówek medycznych.

Niewiele różni się ono od tradycyjnego pozycjonowania – jedynie szczególny nacisk kładzie na zwiększenie widoczności strony www w obrębie konkretnego regionu lub miasta, np. Tarnowa.

Dla lokalnie działających przedsiębiorców przynosi ono szereg wymiernych rezultatów, w tym przyczynia się m.in. do:

  • wzrostu liczby odwiedzin na stronie www,

  • zwiększenia zainteresowania marką i jej produktami lub świadczonymi w jej ramach usługami,

  • zwiększenia sprzedaży.

Co więcej, dzięki pozycjonowaniu lokalnemu przedsiębiorca może stworzyć w sieci wizerunek eksperta w określonej dziedzinie. Przyczynia się to do zwiększenia wiarygodności marki. Wzbudza również zaufanie wśród potencjalnych klientów, dzięki czemu chętniej decydują się oni na zakup produktów czy też podjęcie współpracy.

Zaletą pozycjonowania lokalnego jest także to, że odznacza się ono wysokim współczynnikiem konwersji. Dzięki niemu bowiem przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzeć ze swoją ofertą do klientów będących na ostatnim etapie leja zakupowego. Co to w praktyce oznacza? Że wyrażają oni zdecydowaną chęć zakupu produktów lub skorzystania z usług, więc prawdopodobieństwo tego, że rzeczywiście zdecydują się na ten krok, wzrasta.

Warto również nadmienić, że pozycjonowanie lokalne sprawdza się nie tylko w przypadku rynku usług. Będzie ono odpowiednie także dla przedsiębiorców, którzy oprócz sprzedaży internetowej prowadzą sklep stacjonarny. Dzięki SEO lokalnemu pozyskają także klientów z regionu.

Co wchodzi w skład pozycjonowania lokalnego?

Jak zostało wspomniane, pozycjonowanie lokalne obejmuje szereg działań. Ich cel jest jeden – uzyskanie przez stronę internetową jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania dla zapytań lokalnych, takich jak np. serwis samochodowy w Tarnowie, fryzjer Tarnów czy też meble drewniane Tarnów.

Wśród czynności, które wykonuje się w ramach pozycjonowania lokalnego, wymienić można m.in.:

  • audyt strony internetowej,

  • szczegółową analizę i dobór odpowiednich słów i fraz kluczowych,

  • optymalizację kodu strony www,

  • budowę przyjaznego profilu linkowego.

Co więcej, z uwagi na fakt, że algorytmy Google stale zmieniają swoje wymagania względem stron internetowych, pozycjonowanie lokalne powinno obejmować również ustawiczne śledzenie modyfikacji i dostosowywanie strony www do nich. W przeciwnym razie witryna straci zajmowane w rankingu wyszukiwarki miejsce.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

W Pogotowiu SEO zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych dla firm działających na terenie Tarnowa. Oferujemy usługi na najwyższym poziomie, dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki naszym działaniom możliwe jest osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, zwiększenie widoczności biznesu w sieci oraz wzrost rozpoznawalności marki i sprzedaży – czyli wszystko to, co pozwala firmie się rozwijać.

W ramach pozycjonowania lokalnego przeprowadzamy wszelkie niezbędne działania, rozpoczynając od wykonania kompleksowego audytu SEO. Pozwala on dogłębnie zweryfikować stronę internetową pod kątem poprawności jej wykonania, nasycenia słowami kluczowymi, jakości profilu linkowego oraz innych czynników, które determinują widoczność strony www. Krótko mówiąc, dzięki audytowi SEO poznajemy wszelkie słabe i mocne strony witryny i na tej podstawie projektujemy dalsze działania, uwzględniając jednocześnie oczekiwania klienta oraz wysokość dostępnego budżetu.

Zajmujemy się także kompleksową optymalizacją strony internetowej. Dzięki temu jest ona nie tylko przyjazna dla odbiorców produktów i usług, ale i spełnia wymagania wyszukiwarki Google, z której korzysta aż 97 proc. polskich internautów. Przekłada się to na jej wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

W swych działaniach wiele uwagi poświęcamy także link buildingowi. To kolejny aspekt wpływający na miejsce strony www w rankingu wyszukiwania. Nasza strategia polega na pozyskiwaniu odnośników z wartościowych źródeł, co dobrze wpływa na pozycję witryny. Wykorzystujemy w tym celu regionalne strony internetowe o dużej wiarygodności, co jest pozytywnie odbierane przez algorytmy Google.

Skupiamy się również na content marketingu, oferując wysokiej jakości treści na strony www. Nie tylko spełniają one wymogi robotów wyszukiwarki, ale i są przyjazne dla odbiorców, dzięki czemu są chętnie udostępniane przez użytkowników serwisu, co zwiększa zainteresowanie marką.

Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie lokalne z Pogotowie SEO?

Agencja Interaktywna Pogotowie SEO funkcjonuje na rynku od 2002 roku. Jesteśmy pierwszym pokoleniem specjalistów od reklamy w sieci. Na przestrzeni lat udało się nam opracować sprawdzone techniki i narzędzia, które pozwalają wypromować biznes w Internecie. Nie spoczywamy jednak na laurach i stale się rozwijamy. Wiemy bowiem, jak szybko zmienia się otaczająca nas rzeczywistość.

Działamy rzetelnie i skutecznie. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Mamy bowiem świadomość, że każdy biznes jest inny i nie ma jednej recepty na sukces. Zaufało nam wiele firm – zarówno o lokalnym, jak i krajowym oraz globalnym zasięgu działania.